مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 09:452021-10-18بين الملل

صهیونیستهای بیشتری به اسارت مقاومت فلسطین درخواهند آمد


عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز اعلام کرد تا زمانی که تمامی اسرای فلسطینی آزاد شوند، صهیونیستهای بیشتری به اسارت مقاومت فلسطین درخواهند آمد.

- به نقل از روسیا الیوم، خالد البطش عضو دفتر سیاسی جنش جهاد اسلامی فلسطین امروز در سخنانی اظهار داشت: تا زمانی که تمامی اسرای فلسطینی در بند زندانهای رژیم صهیونیستی آزاد شوند، صهیونیستهای بیشتری به اسارت مقاومت فلسطین درخواهند آمد.

وی ضمن اعلام اینکه تمامی گروه های اسیران فلسطینی فردا اعتصاب غذا خواهند کرد، گفت: ما هرگز اسیران فلسطینی را در زندانهای رژیم صهیونیستی رها نخواهیم کرد و ادامه اقدامات سرکوبگرانه اداره زندانهای رژیم صهیونیستی علیه این اسیران را نمی پذیریم.

وی از ملت فلسطین خواست که در تمامی زمینه ها فعالیت هایی را مبنی بر وارد کردن فشار بر رژیم اشغالگر برای توقف اقدامات ایذایی علیه اسرای فلسطینی، آغاز کنند.

بنا بر اعلام امانی سراحنه مسئول رسانه ای مجمع اسیران فلسطینی، تعداد اسیران جنبش جهاد اسلامی که در بند زندانهای رژیم اشغالگر هستند به 400 نفر می رسد.

گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس نیز در دهمین سالروز توافق تبادل اسرای وفاء الاحرار تصویری منتشر کرد و در زیر آن خطاب به اسرای فلسطینی نوشت: زمان آزادی شما نزدیک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صهیونیستهای بیشتری به اسارت مقاومت فلسطین درخواهند آمد

صهیونیستهای بیشتری به اسارت مقاومت فلسطین درخواهند آمد