مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 09:352021-10-18ورزشي

ورزشکاران زنجانی برای حضور در مسابقات واکسینه شوند


مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان تاکید کرد: ورزشکاران زنجانی باید برای حضور در مسابقات، واکسینه شده و تست PCR داشته باشند.

- ایسنا/زنجان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان تاکید کرد: ورزشکاران زنجانی باید برای حضور در مسابقات، واکسینه شده و تست PCR داشته باشند.

علی خلیلی چیچکی پیش از ظهر امروز (26 مهرماه) در نشست خبری که به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد، ضمن قدردانی از اصحاب رسانه به عنوان بازوان توانمند حوزه ورزش، گفت: بدون شک اطلاع رسانی به موقع و به دور از هرگونه غرض ورزی خبرنگاران همواره باعث اعتلای ورزش استان بوده است.

وی با اشاره به اینکه شرایط امروز کرونایی باعث شده است تا ورزش بیش از سایر بخش ها آسیب ببیند، افزود: تا زمانی که ورزش همگانی توسعه نیابد، نمی توان شاهد رشد و شکوفایی ورزشکاران در عرصه قهرمانی بود، این در حالی است که شرایط کرونایی باعث رکود در امر ورزش همگانی که پایه و اساس ورزش قهرمانی محسوب می شود، شده است.

این مسئول از اجرای 300 برنامه در هفته تربیت بدنی و ورزش در استان خبر داد و تصریح کرد: با توجه به اینکه انجام این تعداد برنامه در مدت یک هفته غیرممکن بود، به همین خاطر برخی از برنامه ها قبل از هفته تربیت بدنی آغاز شده و برخی دیگر نیز بعد از هفته مذکور ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزشکاران زنجانی برای حضور در مسابقات واکسینه شوند

ورزشکاران زنجانی برای حضور در مسابقات واکسینه شوند