مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 09:352021-10-18اجتماعي

بارش شدید باران در شمال کشور/ افزایش ارتفاع موج در خلیج فارس و دریای خزر


سازمان هواشناسی نسبت به بارش شدید باران همراه با کاهش دما تا 10 درجه سانتیگراد در چهار استان شمالی و افزایش ارتفاع موج در خلیج فارس و دریای خزر هشدار داد.

- سازمان هواشناسی نسبت به بارش شدید باران همراه با کاهش دما تا 10 درجه سانتیگراد در چهار استان شمالی و افزایش ارتفاع موج در خلیج فارس و دریای خزر هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی رنگ آورده است: از چهارشنبه (28 مهرماه) تا پنج شنبه (29 مهرماه) بارش شدید باران گاهی همراه با رعد و برق، وزش باد شدید موقت، کاهش محسوس دما بین 5 تا 10 درجه سانتیگراد و در ارتفاعات رشته کوه البرز بارش برف برای استان های گیلان، مازندران، گلستان و شرق اردبیل پیش بینی می شود.

در این شرایط جوی بالا آمدن سطح آب رودخانه ها، آبگرفتگی معابر، سیلاب و طغیان رودخانه ها و مسیل ها، لغزندگی و کاهش دید در جاده ها، تاخیر یا احتمال لغو پروازها و یخبندان جاده های کوهستانی دور از انتظار نیست بنابراین سازمان هواشناسی نسبت به اجتناب از تردد و توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها، اجتناب از فعالیت های کوهنوردی، احتیاط در تردد جاده های کوهستانی ، لزوم آمادگی راهداری های مناطق کوهستانی سردسیر برای مواجهه با برف و اتخاذ تمهیدات لازم جهت پیشگیری از خسارات محصولات زراعی و باغی توصیه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش شدید باران در شمال کشور/ افزایش ارتفاع موج در خلیج فارس و دریای خزر

بارش شدید باران در شمال کشور/ افزایش ارتفاع موج در خلیج فارس و دریای خزر