مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 09:302021-10-18پزشكي

77 درصد مردم کرمانشاه رضایت نسبی از کیفیت نان دارند/ 96 درصد آرد استان غنی شده است


مدیر نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به بررسی صورت گرفته در خصوص رضایت مردم استان از کیفیت نان گفت: - 77 درصد مردم کرمانشاه رضایت نسبی از کیفیت "نان" دارند/ 96 درصد آرد استان غنی شده است ایسنا/کرمانشاه مدیر نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به بررسی صورت گرفته در خصوص رضایت مردم استان از کیفیت نان گفت: 77 درصد مردم استان از کیفیت نان رضایت متوسط به بالا داشته اند.

شهریار مستوفی در نشست خبری امروز (26 مهر) با اشاره به نامگذاری روز 16 اکتبر (24 مهر) به نام روز جهانی غذا گفت: برنامه های این روز بطور معمول چند روز در کشور پیگیری می شود و شعار امسال این روز در کشور آگاهی، مدیریت و اصلاح الگوی مصرف برای مبارزه با کرونا تعیین شده است.

وی با اشاره به اهمیت غذا در زندگی و سلامت انسانها گفت: غذا نقش مهمی در سلامت افراد یک جامعه دارد و اگر بتوانیم مواد غذایی سالم و ایمن تهیه کرده و با الگوی صحیح مصرف کنیم، تا حد زیادی از بروز بیماری های مختلف پیشگیری لازم صورت می گیرد.

مستوفی با اشاره به تاکیدات سازمان بهداشت جهانی در سالهای اخیر مبنی بر تامین امنیت غذایی گفت: این امنیت غذایی، دسترسی افراد به غذای کافی و ایمن توصیف می شود که متاسفانه این دسترسی برای بسیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

77 درصد مردم کرمانشاه رضایت نسبی از کیفیت نان دارند/ 96 درصد آرد استان غنی شده است

77 درصد مردم کرمانشاه رضایت نسبی از کیفیت نان دارند/ 96 درصد آرد استان غنی شده است