مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 09:302021-10-18پزشكي

هیچ منع مصرفی برای واکسیناسیون مادران باردار وجود ندارد


متخصص فلوشیپ پریناتولوژی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کردستان بر تزریق واکسن مادران باردار تاکید کرد و گفت: به همه مادران باردار بالای 18 سال و بالای 12 هفته توصیه می شود که واکسن سینوفارم را حتما تزریق کنند زیرا هیچ منع مصرفی برای این واکسیناسیون وجود ندارد.

- ایسنا/کردستان متخصص فلوشیپ پریناتولوژی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کردستان بر تزریق واکسن مادران باردار تاکید کرد و گفت: به همه مادران باردار بالای 18 سال و بالای 12 هفته توصیه می شود که واکسن سینوفارم را حتما تزریق کنند زیرا هیچ منع مصرفی برای این واکسیناسیون وجود ندارد.

زارع در گفت وگو با ایسنا با تاکید بر اینکه تزریق واکسن کرونا از مرگ و میر مادر و جنین، بستری شدن در ICU و عوارض شدید کووید 19جلوگیری می کند، اظهار کرد: مادران باردار همانند سایر افراد جامعه در معرض ابتلا به بیماری کووید 19 قرار دارند و میزان علائم موجود در مادران باردار همانند سایر افراد جامعه است.

متخصص فلوشیپ پریناتولوژی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کردستان تصریح کرد: نگرانی که در مورد مادران باردار وجود دارد این است که متاسفانه به دلیل ضعف سیستم ایمنی که به واسطه حاملگی برای آن ها ایجاد شده است، میزان ابتلا شدید و موارد بحرانی و نیاز به بستری شدن در ICU در مادران باردار متاسفانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ منع مصرفی برای واکسیناسیون مادران باردار وجود ندارد

هیچ منع مصرفی برای واکسیناسیون مادران باردار وجود ندارد