مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 09:252021-10-18اجتماعي

بازگشایی کامل مدارس استان کرمان از 15 آبان ماه/حضور تفکیکی دانش آموزان در کلاس ها


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: مدارس استان کرمان از 15 آبان ماه باز می شوند و در دستور جدید ستاد کرونا دیگر رنگ بندی شهرها ملاک بازگشایی مدارس نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، احمد اسکندری نسب امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان در سالن شهید مرتضوی استانداری اظهار داشت: سال تحصیلی جدید را با شعار تضمین سلامت، استمرار آموزش و ارتقاء کیفیت جدید شروع کرده ایم.

مدیرکل آموزش و پرورش  استان کرمان با اشاره به اینکه شروع سال تحصیلی جدید نسبت به سال گذشته با استقبال دانش آموزان و الدین و جامعه روبه رو شدیم، افزود: در استان از ظرفیت های است، ادامه داد: عدم بازگشایی مدارس آسیب های روحی  و روانی بسیار زیادی به واسطه تعطیلی مدارس به وجود آورده و همچنین طبق تحقیقی که سال گذشته داشتیم 15 درصد دانش آموزان چاقی مفرط داشتند.

علی زینی وند استاندار کرمان نیز در ادامه این جلسه با اشاره به اینکه تعطیلی مدارس دیگر قابل قبول نیست زیرا آسیب ها و تبعات بسیار بدی را به همراه داشته است، اظهار داشت: نباید پروتکل های بهداشتی  تعریف شده در زمینه بازگشایی مدارس از استاندارد آن پایین بیاید.

وی عنوان کرد: شهرداری ها  در حاشیه شهرها به کمک آموزش و پرورش بیایند و  بخشی از نیازهای مدارس حاشیه شهرها از جمله مواد ضدعفونی کردن سطوح و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی کامل مدارس استان کرمان از 15 آبان ماه/حضور تفکیکی دانش آموزان در کلاس ها

بازگشایی کامل مدارس استان کرمان از 15 آبان ماه/حضور تفکیکی دانش آموزان در کلاس ها