مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 09:202021-10-18اجتماعي

تغییراتی در توزیع و اعزام زائران عتبات


تا پیش از این، توزیع زائر توسط شرکت مرکزی به نام «شمسا» انجام می شد که این روال تغییر داده شد و از این پس، جذب زائر از طریق دفاتر خدمات زیارتی انجام می شود.

- رییس سازمان حج و زیارت گفت: تا پیش از این، توزیع زائر توسط شرکت مرکزی به نام شمسا انجام می شد که این روال تغییر داده شد و از این پس، جذب زائر از طریق دفاتر خدمات زیارتی انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی رضا رشیدیان ـ رییس سازمان حج و زیارت ـ درباره چگونگی تغییر در نحوه اعزام زائران به عتبات، اظهار کرد: یک بازنگری در کل فرآیند اجرایی سازمان حج و زیارت داشتیم و در این راستا، بیشترین تغییرات در حوزه زیارت عتبات در سوریه انجام شده است.

او با اشاره به این که پیش تر اعزام زائر با فراخوان های متمرکز صورت می گرفت، افزود: توزیع زائر به وسیله یک شرکت مرکزی به نام شمسا بین دفاتر زیارتی انجام می شد، اما این روال تغییر داده شده است؛ زیرا بیش از 2500 دفتر زیارتی داریم که در اقصی نقاط کشور پراکنده هستند و جذب زائر از طریق این دفاتر انجام می شود.

رییس سازمان حج و زیارت که در یک مصاحبه رادیویی حرف می زد همچنین اظهار کرد: برای جلوگیری از رقابت و این که تشدید قیمت صورت نگیرد موضوعاتی مانند مسکن، حمل و نقل و تغذیه و تدارکات را با گروه های مختلف مورد درخواست پیش قرارداد می بندیم و این پیش قراردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییراتی در توزیع و اعزام زائران عتبات

تغییراتی در توزیع و اعزام زائران عتبات