مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 09:202021-10-18سياسي

سیاست ایران توسعه روابط با کشورهای آمریکای لاتین به ویژه ونزوئلا است


رییس جمهور روابط با کشور ونزوئلا را دوستانه و رو به توسعه توصیف کرد و گفت: سیاست جمهوری اسلامی ایران توسعه معنادار روابط با کشورهای در حال توسعه بخصوص کشورهایی که به دنبال حفظ استقلال خود در برابر کشورهای سلطه گر هستند، - می باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سید ابراهیم رییسی روز دوشنبه در دیدار فلیکس پلاسنسیا گونسالس وزیر امور خارجه ونزوئلا، گفت: آمریکای لاتین بخصوص ونزوئلا جزو اولویت های دیپلماسی اقتصادی جمهوری اسلامی ایران است و ما مصمم هستیم روابط خود را با این کشورها توسعه دهیم.

رییس جمهور با بیان اینکه ما مسیر پیشرفت را با قدرت ادامه خواهیم داد،گفت: در این دولت مصمم هستیم مشکلات ایجاد شده از سوی دشمنان را کنار بزنیم و مسیر پیشرفت کشور را ادامه دهیم.

رییسی با تاکید بر ضرورت گسترش روابط تهران - کاراکاس در حوزه های مختلف گفت: برای توسعه مناسبات دوجانبه باید برنامه روشن و بلند مدت طراحی شود تا چشم انداز روابط به سمت تقویت حداکثری حرکت کند.

رییس جمهور با تحسین همراهی ونزوئلا با ایران در مجامع بین المللی افزود: با برنامه همکاری های بلند مدت میان دو کشور، چشم انداز روشنی برای گسترش و تعمیق روابط وجود دارد.

رییسی با بیان اهمیت دولت ونزوئلا در سیاست خارجی ایران، ابراز امیدواری کرد با سفر رییس جمهور ونزوئلا به تهران در آین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست ایران توسعه روابط با کشورهای آمریکای لاتین به ویژه ونزوئلا است

سیاست ایران توسعه روابط با کشورهای آمریکای لاتین به ویژه ونزوئلا است