مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 09:152021-10-18اجتماعي

کرج، کلانشهری با یک میلیون حاشیه نشین!


بر اساس گزارش ها کرج یک میلیون حاشیه نشین دارد و استقرار مهاجرین با خرده فرهنگ های متفاوت باعث پدید آمدن مشکلات زیادی شده است.

- ایسنا/البرز مدیرکل بهزیستی البرز گفت: بر اساس گزارش ها کرج یک میلیون حاشیه نشین دارد و استقرار مهاجرین با خرده فرهنگ های متفاوت باعث پدید آمدن مشکلات زیادی شده است.

اسدالله حیدری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه البرز مهاجرپذیرترین استان کشور است، اظهار کرد: طبق آمار رسمی، سال گذشته 96 هزار نفر از استان های کم برخوردار و طبقات ضعیف جامعه به البرز کوچ کرده و در حاشیه کلانشهر کرج مستقر شده اند.

وی با اشاره به اینکه این مهاجرپذیری بالا باعث شده از تمام اقوام کشور در بهزیستی البرز پرونده وجود داشته باشد، گفت: این افراد دارای خرده فرهنگ های مختلف هستند و به دلیل اینکه جزو طبقات ضعیف جامعه قرار دارند، اغلب در حاشیه شهرها سکونت می کنند.

وی ادامه داد: متاسفانه به دلیل اینکه این افراد اغلب بومی البرز نیستند برای دریافت تسهیلات بانکی در بحث معرفی ضامن با مشکل مواجه می شوند.

حیدری با اشاره به اینکه همجواری البرز با پایتخت علی رغم این که باید فرصت تلقی می شد به چالشی بدل شده، افزود: امکانات و اعتبارات پایتخت با البرز قابل قیاس نیست و بدون در نظر گرفتن اعتبارات و زیرساخت های لازم، کرج را به یکباره تبدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرج، کلانشهری با یک میلیون حاشیه نشین!

کرج، کلانشهری با یک میلیون حاشیه نشین!