مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 09:052021-10-18اجتماعي

هشدار بالا آمدن آب رودخانه ها و کاهش محسوس دمای هوای مازندران


مدیرکل هواشناسی مازندران با اشاره به هشدار نارنجی هواشناسی استان، گفت: از روز چهارشنبه 28 مهر ماه شاهد بارش باران (گاهی به صورت رگباری)، - سیدمحمدرضا رضوی امروز درباره پیش بینی وضعیت جوی مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری،با اشاره به هشدار سطح نارنجی هواشناسی مازندران، اظهار کرد: با شکل گیری و تقویت جریانات سرد و مرطوب شمالی و عبور امواج در تراز میانی جو از روز چهارشنبه 28 مهر ماه شاهد بارش باران (گاهی به صورت رگباری)، وزش باد شدید موقتی، کاهش محسوس دما، رعدوبرق، در مناطق مرتفع بالای 2000 متر بارش مخلوط باران و برف هستیم.

وی با بیان اینکه این وضعیت تا اواخر روز پنج شنبه 29 مهر ماه ادامه خواهد داشت، افزود: همچنین دمای هوا در مناطق ساحلی و جلگه ای تا 8 و در ارتفاعات تا 15 درجه سانتی گراد کاهش می یابد.

مدیرکل هواشناسی مازندران با اعلام اینکه این سامانه بارشی سطح استان را دربرمی گیرد، تصریح کرد: آب گرفتگی معابر عمومی به ویژه در مناطق ساحلی و جلگه‏ ای، بالاآمدن آب رودخانه ها، مه آلود شدن، کاهش دید و ریزش سنگ در جاده‏ ها و محورهای کوهستانی پیش بینی می شود.

این مسؤول در پایان گفت: توصیه بر پاک سازی کانال های هدایت آب های سطحی در شهرها، مقاوم‏ سازی سازه های موقت، تابلوهای تبلیغاتی و پوشش گلخانه ها، احتیاط د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار بالا آمدن آب رودخانه ها و کاهش محسوس دمای هوای مازندران

هشدار بالا آمدن آب رودخانه ها و کاهش محسوس دمای هوای مازندران