مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 08:502021-10-18دانش

بیش از 200 نخبه خارجی اقامت در ایران را دریافت کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یکی از برنامه های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در قالب برنامه همکاری با متخصصان و کارآفرینان بین المللی، - با تلاش معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، 200 نخبه خارجی موفق به دریافت اقامت ویژه 3 یا 5 ساله در ایران شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یکی از برنامه های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در قالب برنامه همکاری با متخصصان و کارآفرینان بین المللی، جذب نخبگان توانمند خارجی را که قصد اقامت در ایران و استفاده از ظرفیت های فناورانه کشور را دارند، است.

برنامه همکاری با متخصصان و کارآفرینان بین المللی، سامانه ای برای ثبت درخواست متخصصان و کارآفرینان غیرایرانی برای دریافت حمایت های خاص مرکز تعاملات بین المللی معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری است.

سامانه ای که می کوشد تا با فراهم کردن مجموعه ای از خدمات و تسهیلات برای مهاجران نخبه و کارآفرین، زیست آنان در ایران را راحت تر کند و زمینه های رشد و شکوفایی و بهره مندی جامعه ایران از استعداد های آن ها را فراهم کند.

بر همین اساس تاکنون بیش از 200 نفر اقامت ویژه 3 یا 5 ساله گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 200 نخبه خارجی اقامت در ایران را دریافت کردند

بیش از 200 نخبه خارجی اقامت در ایران را دریافت کردند