مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 08:452021-10-18سياسي

تقویت وحدت کارسازترین ابزار برای مقابله با توطئه های دشمنان است


نماینده ولی فقیه در کردستان وحدت همدلی و همراهی بین شیعه و سنی را بزرگترین اصل در مقابله با دشمنان دانست و گفت: هر لحظه ممکن است کسی از یک گوشه کشور عمدا علم تفرقه را بردارد این توطئه دشمنان برای ایجاد شکاف در جامعه اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا  پورذهبی در دیدار با جمعی از علمای و روحانیون اهل سنت کردستان که به مناسبت برخوردار نیستند، روز اولی که به راه طلبه گی آمدند هم برای این بوده که علم و تقوا بیاموزند.

نماینده ولی فقیه در کردستان بر محبت و انسان دوستی به عنوان اصل بسیار مهمی در هر جامعه اسلامی نام برد و گفت: در طول تاریخ اسلام می بینیم چه میزان از بزرگان دین به دست دشمنان اسلام مورد ترور قرار گرفته و به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به ترور خیلی از علمای دینی مانند شهید صدوقی، شهید مدنی و خیلی از ائمه جمعه توسط منافقین در اوایل انقلاب گفت: این کار یک حرکت ضد انسانی است، موضوعی که به شدت در دین اسلام محکوم شده است.

نماینده ولی فقیه در کردستان محبت کردن را روش و مسلک اهل بیت و ائمه اطهار دانست و عنوان کرد: از امام رضا(ع) روایت است که فرمودند کسی عقلش کامل است که هر کس را می بیند از خود بهتر بداند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت وحدت کارسازترین ابزار برای مقابله با توطئه های دشمنان است

تقویت وحدت کارسازترین ابزار برای مقابله با توطئه های دشمنان است