مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 08:352021-10-18اقتصادي

روستاها بزرگترین ظرفیت خراسان شمالی هستند


نماینده استارتاپ های خراسان شمالی، وجود روستاها و جمعیت بالای روستا نشینان در استان را بزرگترین فرصت خراسان شمالی دانست.

- ایسنا/خراسان شمالی نماینده استارتاپ های خراسان شمالی، وجود روستاها و جمعیت بالای روستا نشینان در استان را بزرگترین فرصت خراسان شمالی دانست.

مهران گرمه ای، 26 مهرماه، در آیین گرامیداشت همایش روز ملی روستا و عشایر که در محل هتل داریوش بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: وظیفه استارتاپ ها افزایش درآمد و اتصال تولیدات روستاییان به بازار فروش با استفاده از فناوری است.

وی با بیان اینکه طی سه چهار سال اخیر، تغییر نگرشی در کشور به واسطه به رسمیت شناختن حوزه صنایع خلاق شکل گرفته است، گفت: به رسمیت شناختن صنایع خلاق روستایی به خاطر وجود استان هایی همانند خراسان شمالی در کشور است.

رییس پارک علم و فناوری خراسان شمالی ادامه داد: یکی از اولین مراکز نوآوری صنایع خلاق روستایی، در استان خراسان شمالی بنا نهاده شد که در آن به جای استفاده از تکنولوژی های مختلف از داشته های انسانی بهره گرفتیم تا به الگویی در این این زمینه تبدیل شویم.

وی با تاکید بر اینکه صنایع خلاق روستایی نیازمند منابع حمایتی است، تصریح کرد: این منابع مورد نیاز، منابع درشتی نیست و در حال حاضر نیز برخی از بانک ها، بنیادها و نهادها از ما حمایت می کنند اما ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستاها بزرگترین ظرفیت خراسان شمالی هستند

روستاها بزرگترین ظرفیت خراسان شمالی هستند