مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 08:352021-10-18حوادث

هشدار پلیس نسبت به کلاهبرداری در پوشش کارت واکسن کرونا


تمامی افرادی که واکسن کرونا را تزریق کرده باشند، می توانند با مراجعه به سامانه سلامت، کارت واکسن دیجیتال فارسی خود را به صورت رایگان دریافت کنند.

- تمامی افرادی که واکسن کرونا را تزریق کرده باشند، می توانند با مراجعه به سامانه سلامت، کارت واکسن دیجیتال فارسی خود را به صورت رایگان دریافت کنند.

رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتای ناجا نسبت به کلاهبرداری یا سوءاستفاده از شهروندان در پوشش صدور کارت واکسن کرونا هشدار داد.

سرهنگ علی محمد رجبی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به فرآیند آنلاین دریافت کارت واکسن کرونا، اظهار کرد: برابر اعلام مسئولان وزارت بهداشت و ستادملی مقابله با کرونا تمامی افرادی که واکسن کرونا را تزریق کرده باشند، می توانند با مراجعه به سامانه سلامت، کارت واکسن دیجیتال فارسی خود را به صورت رایگان دریافت کنند.

وی ادامه داد: در این شرایط ممکن است افراد سودجو با ایجاد سامانه های جعلی یا حتی تماس و ارسال پیامک به شهروندان مبالغی را برای صدور کارت واکسن دریافت کرده یا اطلاعات هویتی کاربران را دریافت کنند که لازم است شهروندان هوشیار باشند که صدور این کارت ها به صورت الکترونیک یا همان دیجیتال بوده، مبلغی برای آن دریافت نمی شود و تنها مرجع رسمی صدور آن همان سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار پلیس نسبت به کلاهبرداری در پوشش کارت واکسن کرونا

هشدار پلیس نسبت به کلاهبرداری در پوشش کارت واکسن کرونا