مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 08:302021-10-18ورزشي

تیم بدمینتون یزد به بی عدالتی کمیته برگزاری لیگ برتر باخت


در هفته سوم لیگ برتر بدمینتون آقایان کشور جام خلیج فارس، تیم بدمینتون دانشگاه یزد در حالی به مصاف تیم چادرملو اردکان رفت که تست کرونای بازیکنانش مثبت اعلام شد و کمیته برگزاری این مسابقات با نادیده انگاشتن این موضوع رای به برگزاری آن داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، به نقل از اداره تربیت بدنی دانشگاه یزد، حسن ضرابی زاده با اشاره به باخت سنگین این تیم در مقابل حریف خود در هفته سوم لیگ برتربدمینتون کشور، اظهار کرد: دو روز مانده به برگزاری این دیدار تست کرونای سرپرست و چند بازیکن این تیم مثبت اعلام شد که ضمن اطلاع به کمیته برگزاری این مسابقات این کمیته رای به برگزاری داد که مجبور شدیم با تیم دوم خود به مصاف تیم بدمینتون چادرملو اردکان برویم.

وی با انتقاد از مسوولین فدراسیون بدمینتون کشور که با ارسال مستندات تست مثبت بازیکنان خود مجبور به شرکت در این دیدار شد، افزود: کمترین انتظار تیم بدمینتون دانشگاه یزد از فدراسیون به تعویق افتادن این دیدار بود.

مدیر تیم بدمینتون دانشگاه یزد در ادامه با اشاره به این که در هیچ کجای کشور ظرف مدت نیم ساعت قرار نیست جواب تست PCR را به افراد بدهند، گفت: بعد از مثبت اعلام شدن تست کرونای سرپرست این تیم، بازیکنان نیز دارای علائم بیماری کرونا شدند که با اعلام به فدراسیون، فقط نیم ساعت فرصت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم بدمینتون یزد به بی عدالتی کمیته برگزاری لیگ برتر باخت

تیم بدمینتون یزد به بی عدالتی کمیته برگزاری لیگ برتر باخت