مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 08:302021-10-18اقتصادي

رییس عوض شد، مصوبات اجرا نشد!


حدود پنج ماه قبل بود که سازمان بورس و اوراق بهادار برای احیای بازار سرمایه 10 مصوبه را در نظر گرفت، اما درحالی رییس این سازمان تغییر کرد که هیچکدام از این مصوبات رنگ اجرا به خود ندیدند! - حدود پنج ماه قبل بود که سازمان بورس و اوراق بهادار برای احیای بازار سرمایه 10 مصوبه را در نظر گرفت، اما درحالی رییس این سازمان تغییر کرد که هیچکدام از این مصوبات رنگ اجرا به خود ندیدند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اوایل اردیبهشت سال جاری بود که سازمان بورس به دلیل ادامه ریزش های پی در پی بازار سرمایه، 10 مصوبه را برای احیای این بازار در نظر گرفت.

آنطور که اعلام شد از میان این مصوبات، مصوبه اختصاص یک درصد از منابع صندوق توسعه ملی به صندوق تثبیت بازار، رفع ممنوعیت نهادهای مالی بازار سرمایه برای استفاده از تسهیلات بانکی و اعطای اقامت پنج ساله برای سرمایه گذاران خارجی برای خرید سهام اجرایی شد.

هرچند که آمار دقیقی از تزریق منابع صندوق توسعه ملی به صندوق تثبیت بازار سرمایه در دسترس نیست و به نظر نمی رسد هیچ سرمایه گذار خارجی برای سرمایه گذاری در بازار سرمایه ایران اقدام کرده باشد.

هفت مصوبه دیگر از 10 مصوبه مذکور باید تاییدیه سران سه قوا را می گرفتند که آنطور که محمدعلی دهقان دهنوی، رییس سابق سازمان بورس و اوراق بهادار، اعلام کرده بود، این تاییدیه اخذ شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس عوض شد، مصوبات اجرا نشد!

رییس عوض شد، مصوبات اجرا نشد!