مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 08:302021-10-18اقتصادي

ظرفیت تولید برخی صنایع در قزوین از 30 به 100 درصد افزایش پیدا کرده است


با حمایت ها و پشتیبانی های انجام شده، ظرفیت تولید برخی صنایع استان از 30 به 100 درصد افزایش یافته است؛ افزایش ظرفیت تولید در صنایع با پشتیبانی از تولیدکنندگان با جدیت در استان قزوین دنبال می شود و از اولویت های کاری مدیران است.

- هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین در حاشیه بازدید از واحد تولیدی نفیس شیشه تاکستان گفت: با حمایت ها و پشتیبانی های انجام شده، ظرفیت تولید برخی صنایع استان از 30 به 100 درصد افزایش یافته است.

وی افزود: افزایش ظرفیت تولید در صنایع با پشتیبانی از تولیدکنندگان با جدیت در استان قزوین دنبال می شود و از اولویت های کاری مدیران است.

استاندار قزوین با تأکید بر ضرورت فعال سازی واحدهای صنعتی راکد و غیرفعال، یادآور شد: طی 2 سال گذشته با تلاش های انجام شده 65 واحد تولیدی راکد و تعطیل در استان قزوین به چرخه تولید بازگشته اند.

جمالی پور خاطرنشان کرد: همه امکانات و ظرفیت های کشور باید در اختیار بخش تولید قرار بگیرد تا فعالان این حوزه به انجام وظایف خود که همانا تلاش برای تأمین نیازهای مردم و رشد اقتصادی کشور است، بپردازند.

وی اظهار داشت: قزوین شرایط سختی را در حوزه صنعت سپری کرده است به ویژه آنکه تعطیلی برخی صنایع ناامیدی هایی را ایجاد کرده بود اما امروز با اولویت قرار دادن تولید و حمایت ویژه و همه جانبه از این بخش ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت تولید برخی صنایع در قزوین از 30 به 100 درصد افزایش پیدا کرده است

ظرفیت تولید برخی صنایع در قزوین از 30 به 100 درصد افزایش پیدا کرده است