مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 08:302021-10-18اقتصادي

تزریق 90هزار دُز واکسن کرونا در پویش «تهران دوباره جان می گیرد»


سخنگوی ستاد مدیریت بحران کرونای شهرداری تهران از تزریق بیش از 90 هزار دُز واکسن کرونا در پویش جهادی تهران دوباره جان می گیرد، خبر داد.

- تزریق 90هزار دُز واکسن کرونا در پویش تهران دوباره جان می گیرد سخنگوی ستاد مدیریت بحران کرونای شهرداری تهران از تزریق بیش از 90 هزار دُز واکسن کرونا در پویش جهادی تهران دوباره جان می گیرد، خبر داد.

علی نصیری، رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در گفت وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت اجرای فاز دوم پویش جهادی واکسیناسیون در تهران که از سوی شهرداری تهران به مرحله اجرا در آمده است، گفت: همانطور که پیش از این اعلام شده بود، شهرداری تهران با هدف حذف برداشتن بار واکسیناسیون کرونا از دوش دولت در شهر تهران، پویش جهادی تزریق واکسن کرونا با شعار تهران دوباره جان می گیرد را از اول مهرماه به مرحله اجرا گذاشت.

وی با بیان اینکه در فاز اول اجرای این طرح یعنی از اول تا 21 مهرماه سال جاری، بیش از 70 هزار دُز واکسن در مراکز ثابت و سیار شهرداری تهران برای واکسیناسیون کرونا در تهران انجام شد، گفت: با آغاز مرحله دوم این پویش که در آن امکان اعزام واحدهای سیار نیز فراهم شده است، خوشبختانه استقبال از روند واکسیناسیون افزایش یافت، به طوری که از آغاز مرحله دوم این پویش تاکنون مجموع واکسن تزریق شده از 70 هزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق 90هزار دُز واکسن کرونا در پویش «تهران دوباره جان می گیرد»

تزریق 90هزار دُز واکسن کرونا در پویش «تهران دوباره جان می گیرد»