مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 08:252021-10-18اجتماعي

مناطق زلزله زده اندیکا نیازمند برنامه ای متفاوت است


رییس سازمان مدیریت بحران با اشاره به اخذ تصمیم نهایی در خصوص رسیدگی به منطقه اندیکا، گفت: با توجه به موقعیت خاص منطقه و عشایری بودن، این منطقه نسبت به دیگر محل های آسیب دیده، - ایسنا/خوزستان رییس سازمان مدیریت بحران با اشاره به اخذ تصمیم نهایی در خصوص رسیدگی به منطقه اندیکا، گفت: با توجه به موقعیت خاص منطقه و عشایری بودن، این منطقه نسبت به دیگر محل های آسیب دیده، نیازمند برنامه متفاوتی است.

اسماعیل نجار در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران خوزستان که امروز (26 مهرماه) با موضوع زلزله اندیکا در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: همواره در خدمت مردم خوزستان بودیم و خواهیم بود.

در پی زلزله اخیر اندیکا مردم دچار آسیب و خسارت شدند اما خدا را شاکریم که جان باخته و مصدوم آن چنانی نداشتیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: از دقایق اول حادثه، همه دستگاه های اجرایی با محوریت استانداری برای کمک های امدادی تلاش کردند.

رییس سازمان مدیریت بحران گفت: بر اساس گزارش های ارائه شده، امکانات امدادی و آذوقه در اختیار مردم قرار گرفته است و برنامه ها و اقدامات اسکان موقت و تحویل چادر نیز انجام شده است.

نجار عنوان کرد: با توجه به موقعیت خاص منطقه و عشایری بودن، این منطقه نسبت به دیگر محل های آسیب دیده، نیازمند برنامه متفاوتی است که نظرات و دیدگاه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناطق زلزله زده اندیکا نیازمند برنامه ای متفاوت است

مناطق زلزله زده اندیکا نیازمند برنامه ای متفاوت است