مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 08:202021-10-18اقتصادي

رزمایش بزرگ سطح یک کشوری مقابله با زلزله در البرز برگزار می شود


رییس ستاد اضطرار صنعت آب و برق استان البرز  گفت: نخستین رزمایش بزرگ آموزشی-تمرینی صنعت آب و برق منطقه مرکزی شمال کشور با مشارکت شرکت های صنعت آب و برق البرز و حضور 17گروه عملیاتی از استان های تهران، - ایسنا/البرز رییس ستاد اضطرار صنعت آب و برق استان البرز  گفت: نخستین رزمایش بزرگ آموزشی-تمرینی صنعت آب و برق منطقه مرکزی شمال کشور با مشارکت شرکت های صنعت آب و برق البرز و حضور 17گروه عملیاتی از استان های تهران، مازندران، همدان، قزوین، قم و مرکزی در کرج برگزار می شود.

داود نجفیان گفت: از آنجا که استان البرز با حدود سه میلیون جمعیت همواره در معرض تهدیدهای طبیعی بوده و در صورت وقوع زلزله در تهران، قزوین و مازندران، البرز نیز قطعا دچار عوارض زلزله می شود، بنابراین لزوم آمادگی بیشتر در دستگاه های خدمت رسان حیاتی آب و برق برای مقابله با زلزله ضروری خواهد بود.

به همین دلیل مقدمات برگزاری رزمایشی در سطح کشوری فراهم شده تا موجب افزایش توانمندی برای مقابله هوشمندانه در برابر زلزله باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی به اهداف برگزاری این رزمایش اشاره کرد و گفت: بررسی میزان اثربخشی و کارایی برنامه های آمادگی و مقابله، ایجاد هماهنگی لازم بین دستگاه های صنعت آب و برق، تمرین هماهنگی بین سایر سازمان ها و مردم، تمرین خدمت رسانی به مراکز اسکان اضطرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش بزرگ سطح یک کشوری مقابله با زلزله در البرز برگزار می شود

رزمایش بزرگ سطح یک کشوری مقابله با زلزله در البرز برگزار می شود