مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 08:202021-10-18سياسي

برگزاری نمایشگاه «پیامبر رحمت» در موزه هنر های دینی امام علی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی موزه هنر های دینی امام علی (ع)، به مناسبت فرا رسیدن میلاد پیامبر اکرم (ص) و هفته وحدت، - برگزاری نمایشگاه پیامبر رحمت در موزه هنر های دینی امام علی نمایشگاه نگارگری پیامبر رحمت با نمایش 15 اثر با موضوع پیامبر اسلام (ص) از رضا بدرالسماء از 27 مهر در صفحه مجازی موزه هنر های دینی امام علی (ع) برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی موزه هنر های دینی امام علی (ع)، به مناسبت فرا رسیدن میلاد پیامبر اکرم (ص) و هفته وحدت، نمایشگاه نگارگری پیامبر رحمت به هنرمندی استاد رضا بدرالسماء با نمایش 15 اثر با موضوع پیامبر اسلام (ص) در صفحه مجازی موزه هنر های دینی امام علی (ع) در معرض دید علاقه مندان در می آید.

این آثار ملهم از شخصیت و حوادث مهم زندگی حضرت محمد (ص) طراحی و ترسیم شده اند.

رضا بدرالسماء متولد 5 آذر 1328 در شهر اصفهان است و بیش از 50 سال سابقه فعالیت هنری در حوزه نگارگری، آب رنگ و میناکاری دارد.

در سال 1387 نشان درجه یک هنری را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کسب کرده است و در سال 1390 به عنوان هنرمند برتر صنایع دستی کشور در رشته نگارگری انتخاب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه «پیامبر رحمت» در موزه هنر های دینی امام علی

برگزاری نمایشگاه «پیامبر رحمت» در موزه هنر های دینی امام علی