مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 08:152021-10-18اقتصادي

طرح های صنعتی نیمه تمام استان بوشهر تامین مالی می شوند


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: طرح های صنعتی نیمه تمام بزرگ در استان بوشهر تامین مالی می شوند.

- ، سید حسین حسینی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای توسعه طرح های صنعتی استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته و تکمیل طرح های نیمه تمام در دستور کار است.

وی از تلاش برای تأمین مالی طرح های صنعتی نیمه تمام بزرگ با همکاری سازمان بورس و اوراق بهادار خبر داد و اضافه کرد: استفاده از ظرفیت بازار سرمایه و ابزارهای نوین برای تأمین مالی پروژه ها و طرح ها در دستور کار است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به تنوع بخشی به راه های تأمین مالی برای تکمیل و توسعه سرمایه گذاری ها، خاطرنشان کرد: دستورالعمل عرضه عمومی شرکت سهامی عام پروژه در تعامل نزدیک با سازمان بورس و اوراق بهادار تصویب و ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: برای تأمین منابع مورد نیاز پروژه‏ هایی که حداقل با سرمایه گذاری 500 میلیارد تومان و دارای پیشرفت فیزیکی 20 درصد هستند ‬ فرصت خوبی ایجاد شده که در صورت توجیه پذیری توسط بورس امکان صدور مجوز وجود دارد.

حسینی تاکید کرد: متقاضیان در استان بوشهر که تمایل به استفاده از این ابزار را دارند، به منظور تسریع در تأمین مالی پروژه های دارای اولویت وزارت صمت، می توانند حداکثر تا پایان مهرماه‬ پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های صنعتی نیمه تمام استان بوشهر تامین مالی می شوند

طرح های صنعتی نیمه تمام استان بوشهر تامین مالی می شوند