مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 08:152021-10-18اقتصادي

برای توسعه سیستان و بلوچستان شاهراه ارتباطی بین مرز و دریا ایجاد شود


دو قابلیت مهم استان مرز و دریاست و اگر اعتقاد داریم که برای توسعه استان باید از این قابلیت ها استفاده شود باید شاهراه ارتباطی مناسب بین مرز و دریا ایجاد شود و این نیازمند راه آهن و جاده های استاندارد است.

- برای توسعه سیستان و بلوچستان باید شاهراه ارتباطی بین مرز و دریا ایجاد شود ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: دو قابلیت مهم استان مرز و دریاست و اگر اعتقاد داریم که برای توسعه استان باید از این قابلیت ها استفاده شود باید شاهراه ارتباطی مناسب بین مرز و دریا ایجاد شود و این نیازمند راه آهن و جاده های استاندارد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ حسین مدرس خیابانی در نشست بررسی وضعیت راه های استان که با حضور مدیران راه و شهرسازی شمال و جنوب استان و مدیران سایر دستگاه های مرتبط در استانداری برگزار شد، وضعیت راه های استان و روند پیشرفت کریدور شمال به جنوب استان و اعتبارات اختصاص یافته و مورد نیاز، مورد بررسی قرار گرفت.

استاندار در ادامه گفت: روال عادی و نگاه های معمول در تخصیص بودجه و اعتبار نه تنها در سیستان و بلوچستان جواب نمی دهد بلکه شکاف موجود بین استان و سایر استان ها را بیشتر می کند.

مدرس خیابانی در ادامه گفت: راه مسیر توسعه و پیشرفت و پشتیبان تمام فعالیت های حوزه کسب و کار است و تا زمانی که راه مناسب نداشته با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای توسعه سیستان و بلوچستان شاهراه ارتباطی بین مرز و دریا ایجاد شود

برای توسعه سیستان و بلوچستان شاهراه ارتباطی بین مرز و دریا ایجاد شود