مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 08:152021-10-18اجتماعي

800 هزار نفر اعضای انجمن اولیا و مربیان کشور با مدارس همکاری دارند


مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش گفت: هم اکنون 800 هزار نفر از والدین دانش آموزان به عنوان فرهیختگان کشور در این تشکل مراکز آموزشی کشور حضور فعال دارند و در چارچوب تحقق اهداف نظام آموزشی با مسئولان مدرسه به طور مستمر و داوطلبانه همکاری می کنند.

- ایسنا/یزد مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش گفت: هم اکنون 800 هزار نفر از والدین دانش آموزان به عنوان فرهیختگان کشور در این تشکل مراکز آموزشی کشور حضور فعال دارند و در چارچوب تحقق اهداف نظام آموزشی با مسئولان مدرسه به طور مستمر و داوطلبانه همکاری می کنند.

نورعلی عباسپور در مراسم تجلیل از مسئولان 40 انجمن برتر اولیا و مربیان یزد که در سال تحصیلی گذشته با توجه به همکاری و پیگری امور واحدهای آموزشی و رفع نیازهای مدرسه حائز رتبه های برتر ملی و استانی شدند، افزود: وی افزود: این اعضا در کنار کارکنان مدرسه، مربیان و فرهنگیان در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها، تعامل و فعالیت صادقانه ای دارند.

وی در این مراسم که روز گذشته در مهریز برگزار شد، با بیان این که رویکرد وزارت آموزش و پرورش تقویت انجمن های اولیا و مربیان در واحدهای آموزشی است، ادامه داد: مطالبه گری خانواده ها از طریق اعضای شورای انجمن ها، نقش مهمی در تحقق اهداف آموزشی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

800 هزار نفر اعضای انجمن اولیا و مربیان کشور با مدارس همکاری دارند

800 هزار نفر اعضای انجمن اولیا و مربیان کشور با مدارس همکاری دارند