مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 08:102021-10-18اقتصادي

5000 تن ذرت آلوده شد!


بعد از هشدارهایی که در رابطه با دپو و عدم ترخیص نهاده های دامی در گمرکات شمال کشور اعلام شده بود تازه ترین خبرها از فاسد بودن حدود 5000 تن ذرت دامی و آلودگی آن به آفلاتوکسین حکایت دارد.

- بعد از هشدارهایی که در رابطه با دپو و عدم ترخیص نهاده های دامی در گمرکات شمال کشور اعلام شده بود تازه ترین خبرها از فاسد بودن حدود 5000 تن ذرت دامی و آلودگی آن به آفلاتوکسین حکایت دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دپوی کالاهای اساسی و البته سایر اقلام در گمرک و بنادر و موانعی که در رابطه با ترخیص آنها وجود دارد موجب شده به دفعات از سوی مسئولان مربوطه هشدارهایی در رابطه با احتمال متروکه شدن و حتی فاسد شدن این کالاها مطرح شود.

چندی پیش بود که مسئولان گمرک ایران از احتمال فاسد شدن چند ده هزار تن نهاده دامی دولتی و خصوصی در گمرکات شمال کشور خبر داده و تاکید کرده بودند که مدارک لازم جهت ترخیص این کالاها به گمرک ارائه نشده و از این رو باید نسبت به متروکه شدن آنهایی که در معرض فساد قرار دارند اقدام شود.

ذرت های آلوده به آفلاتوکسین این در حالی است که تازه ترین اخبار دریافتی ایسنا از این حکایت دارد که بعد از ماجرای ذرت های آلوده در چند سال اخیر، اکنون از کالاهای مانده در گمرک های مازندران که بخش زیادی از آن را نهاده های دامی تشکیل می دهد، 5000 تن ذرت فاسد و آلوده به س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5000 تن ذرت آلوده شد!

5000 تن ذرت آلوده شد!