مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 08:102021-10-18پزشكي

امسال بالگردهای اورژانس فارس 73 بار پرواز کردند


به گفته مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از ابتدای امسال تاکنون، بالگردهای اورژانس فارس 73 بار برای نجات بیماران، - ایسنا/فارس به گفته مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از ابتدای امسال تاکنون، بالگردهای اورژانس فارس 73 بار برای نجات بیماران، بر فراز استان به پرواز درآمدند.

محمدجواد مرادیان دوشنبه 26 مهر به خبرنگاران گفت: از ابتدای امسال تاکنون سه بالگرد تحت اختیار اورژانس فارس که در شهرهای شیراز، آباده و داراب مستقر هستند، 73 بار برای امدادرسانی به بیماران اورژانسی به پرواز درآمدند.

او در ادامه افزود: در این 73 پرواز، 76 بیمار اورژانسی ضمن انتقال در کمترین زمان ممکن، خدمات رایگان فوریت های پزشکی دریافت کردند.

مرادیان بیان کرد: با استقرار دو فروند بالگرد نیز در شهرستان های لارستان و جهرم، در مجموع پنج فرورند بالگرد اورژانس در استان فارس فعال است که تمام استان فارس را تحت پوشش امداد هوایی قرار داده است.

او ادامه داد: در فرآیند درخواست امداد هوایی، پس از درخواست مددجو، شرایط امداد و با توجه به مسافت، محل فرود، مشکل بیمار و زمان غروب خورشید، اجازه پرواز داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال بالگردهای اورژانس فارس 73 بار پرواز کردند

امسال بالگردهای اورژانس فارس 73 بار پرواز کردند