مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 07:502021-10-18دانش

کسب عنوان برتر کشوری توسط پژوهشگران مرکز افکارسنجی جهاددانشگاهی استان سمنان


پژوهشگران مرکز افکار سنجی(ایسپا) جهاددانشگاهی استان سمنان موفق به کسب عنوان برتر در نخستین جشنواره تحقیقات برتر شعب ایسپا جهاددانشگاهی کشور شدند.

- ایسنا/سمنان پژوهشگران مرکز افکار سنجی(ایسپا) جهاددانشگاهی استان سمنان موفق به کسب عنوان برتر در نخستین جشنواره تحقیقات برتر شعب ایسپا جهاددانشگاهی کشور شدند.

مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره تحقیقات برتر شعب ایسپا، با حضور دکترحمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی، دکتر عیسی علیزاده معاون فرهنگی این نهاد، مرتضی میرباقری عضو هیات علمی دانشگاه و روسا و معاونان فرهنگی واحدهای جهاددانشگاهی به صورت حضوری و آنلاین برگزار شد.

در این مراسم چهار اثر برگزیده نخستین جشنواره تحقیقات برتر شعب ایسپا توسط داوران معرفی و تقدیر شدند که در این بین، سید محمد علی شاهمیری و افشین حسین زاده از شعبه استان سمنان با طرح سنجش میزان آگاهی و نظرات مراجعین از اجرای قانون حقوق شهروندی در شرکت آب و فاضلاب شهری استان سمنان تقدیر شدند.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان سمنان در این خصوص گفت: این طرح که برای اولین بار در کشور در سال 1398 در استان سمنان توسط مرکز ایسپای جهاددانشگاهی استان سمنان اجرا شد، در دی ماه سال 1399 نیز به عنوان طرح شاخص شرکت آبفای استان سمنان در بین سایر طرح های با زمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب عنوان برتر کشوری توسط پژوهشگران مرکز افکارسنجی جهاددانشگاهی استان سمنان

کسب عنوان برتر کشوری توسط پژوهشگران مرکز افکارسنجی جهاددانشگاهی استان سمنان