مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 07:502021-10-18سياسي

عدالت یکی از مهمترین راه های وحدت است


سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: یکی از مهمترین راه های وحدت این است که اولا به دین و آیین هم احترام بگذاریم و دوما در صورت حکومت شیعه بر سنی یا سنی بر شیعه عدالت و کرامت را رعایت کنیم و بدانیم که پیامبر خدا برای همه مردم دنیا محبت و مودت و دوستی میخواهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، حجت الاسلام عباس دانشی به مناسبت ندارد چراکه دین ما دین کامل و کتاب آسمانی ما کتاب نجات بشر است.

دانشی تصریح کرد: اگر میبینید که دنیا مسلمانان را به جان هم انداخته، به خاطر ترس از گسترش قرآن است چون میدانند که اگر قرآن به گوش عالمیان برسد از سایر کتب دینی پیروی نمیکنند چراکه قرآن نسخه کاملی از سایر کتب دینی است.

وی با بیان اینکه با گذشت 1400 سال از نزول قرآن همچنان کلمه ای در آن دچار تغییر نشده گفت: قرآنی که اکنون در برخی موزه ها نگهداری میشود و قدمتی هزارساله دارد با قرآنی که امروزه در حال چاپ است کلمه ای تفاوت ندارد و خود این موضوع معجزه ای در جهان هستی تلقی میشود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی افزود: برخی کتب دینی به جز قرآن بارها دستخوش تغییرات شده و اکنون از آنها چند نسخه وجود دارد اما طبق تایید کارشناسان جهان قرآنی که با دست خط صحابه پیامبر و امام علی (ع) در آن دوره نوشته شده با قرآن های امروزی براب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدالت یکی از مهمترین راه های وحدت است

عدالت یکی از مهمترین راه های وحدت است