مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 07:452021-10-18سياسي

استان بوشهر نماد همدلی و اتحاد شیعه و سنی است


استاندار بوشهر وحدت اسلامی را بسیار مهم دانست و گفت: استان بوشهر نماد همدلی و اتحاد شیعه و سنی است.

- ، احمد محمدی زاده صبح دوشنبه در نشست معرفی آیین تکریم و معارفه مشاور اهل سنت استان بوشهر اظهار داشت: در استان بوشهر شاهد همدلی و اتحاد قوی بین اهل سنت و شیعه هستیم.

وی به تلاش دشمنان برای تفرقه افکنی در بین مسلمانان اشاره کرد و ادامه داد: ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی در منطقه یکی از مهمترین برنامه های دستگاه ها و جریانات امنیتی غرب برای نابودی اسلام است.

استاندار بوشهر تقویت همدلی در بین مسلمانان را ضروری دانست و اضافه کرد: در ایران اسلامی باید شیعه و سنی با اتحاد و همدلی با جریاناتی که موجب ناامنی می شوند مقابله کرده و از آسایش و امنیت موجود صیانت کنند.

محمدی زاده وضعیت امنیتی در کشور را مطلوب توصیف کرد و افزود: در حالی که دشمنان از همه ابزار خود برای ایجاد ناامنی و آشوب در منطقه استفاده می کنند، ایران اسلامی با مدیریتی قوی در امنیت قرار دارد.

وی ناامنی را مهمترین راهبرد دشمنان در منطقه دانست و خاطرنشان کرد: ناامن کردن ایران و کشورهای مسلمان منطقه انگیزه دستگاه های امنیتی غرب برای حضور در منطقه است.

در این مراسم از تلاش های شیخ ابراهیم محمدی مشاور پیشین استاندار در امور اهل سنت قدردانی و شیخ اسماعیل بازدار به عنوان مشاور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان بوشهر نماد همدلی و اتحاد شیعه و سنی است

استان بوشهر نماد همدلی و اتحاد شیعه و سنی است