مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 07:452021-10-18سياسي

رشد 14 درصدی صدقات مردمی در شهرستان البرز


رییس کمیته امداد شهرستان البرز گفت: طی 6 ماهه نخست سال جاری میزان صدقات مردمی نسبت به مدت مشابه سال گذشته 14 درصد رشد داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین حسین اصلی بیگی در در مراسمی که برای تحویل بسته های تحصیلی اهدایی از سوی یک شرکت تولیدی به دانش آموزان تحت حمایت این اداره، برگزار شد، بیان کرد: موضوع توسعه فرهنگ انفاق و احسان در جامعه و جذب کمک های مردمی یک اصل برای کمیته امداد امام (ره) است.

وی ادامه داد: نگاه این نهاد برای خدمت به نیازمندان بهره مندی از ظرفیت های مردمی برای ارتقای زندگی محرومان و نیازمندان است.

رییس کمیته امداد شهرستان البرز اضافه کرد: طرح های مختلف این نهاد به منظور تأمین نیازهای محرومان تدارک دیده شده است که یکی از طرح ها کمک به تحصیل و ارتقای فرهنگی و اجتماعی خانواده های محروم است.

وی افزود: امروز توفیق پیدا کردیم که با حضور نماینده یک شرکت تولیدی فعال در عرصه نیکوکاری، تعدادی بسته تحصیلی را به دانش آموزان نیازمند اهدا کنیم.

اصلی بیگی عنوان کرد: کمک به تحصیل و ارتقای فرهنگی دانش آموزان تحت حمایت در واقع سرمایه گذاری برای آینده است تا این فرزندان در آینده بتوانند بستر لازم را برای حضور در جامعه داشته باشند که به دوری آنها از فقر کمک می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 14 درصدی صدقات مردمی در شهرستان البرز

رشد 14 درصدی صدقات مردمی در شهرستان البرز