مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 07:402021-10-18سياسي

راهکار عضو کمیسیون انرژی مجلس برای تسریع در ساخت فازهای 2 و 3 نیروگاه بوشهر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، هادی بیگی نژاد عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر لزوم افزایش تولید برق هسته ای در سبد تولید برق کشور اظهار داشت: - هادی بیگی نژاد تاکید کرد: برای ساخت فازهای 2 و 3 نیروگاه اتمی بوشهر نیازمند 10 میلیارد دلار بودجه هستیم که فقط می تواند با تهاتر نفتی آنرا تامین کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، هادی بیگی نژاد عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر لزوم افزایش تولید برق هسته ای در سبد تولید برق کشور اظهار داشت: ما باید سبد تولید برق در کشور را هم متنوع کنیم؛ تولید برق باید هم از طریق برق آبی باشد و هم از طریق حرارتی (سیکل ترکیبی - حرارتی)، تجدیدپذیر (بادی و خورشیدی).

وی افزود: وزارت نیرو اگر اراده لازم را برای توسعه برق هسته ای داشته باشد می تواند کمک حال سازمان انرژی اتمی باشد، اما چون چنین اراده ای وجود ندارد این کار را نمی کند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: تهاتر نفتی که در بودجه 1400 توسط مجلس یازدهم در نظر گرفته شد و قرار است در بودجه سال 1401 هم تمدید شود؛ باید بکوشیم بدهی های خارجی و داخلی مان را از طریق تهاتر نفتی تسویه کنیم.

دولت سابق خیلی اراده جدی برای تهاتر نفتی برای انجام کار های کوچک و بزرگ را نداشت، اما امیدواریم دولت فعلی این کار را انجام دهد؛ ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکار عضو کمیسیون انرژی مجلس برای تسریع در ساخت فازهای 2 و 3 نیروگاه بوشهر

راهکار عضو کمیسیون انرژی مجلس برای تسریع در ساخت فازهای 2 و 3 نیروگاه بوشهر