مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 07:352021-10-18ورزشي

تدارک 30 ویژه برنامه برای هفته تربیت بدنی در مهریز


رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهریز از برگزاری بیش از 30 برنامه فرهنگی ورزشی در این شهرستان همزمان با هفته تربیت بدنی خبر داد.

- ایسنا/یزد رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهریز از برگزاری بیش از 30 برنامه فرهنگی ورزشی در این شهرستان همزمان با هفته تربیت بدنی خبر داد.

علیرضا محمدی در نشستی که به همین مناسبت روز شنبه با خبرنگاران داشت، گفت: در هفته تربیت بدنی بیش از 30 برنامه فرهنگی ورزشی با مشارکت باشگاهای ورزشی در رشته های مختلف در سطح شهرستان برگزار می شود.

وی افزود: مهمترین برنامه های هفته تربیت بدنی، غبار روبی قبور شهدا، افتتاح زیرساخت دو و میدانی، کلنگ عملیات اجرایی چمن ورزشی روستای گردکوه، برگزاری مسابقه دو و میدانی، همایش کوهنوردی، مسابقات تنیس روی میز، کاراته، والیبال، فوتبال و فوتسال در شهرستان مهریز است.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان به کاهش بودجه برگزاری برنامه های ورزشی نیز اشاره کرد و گفت: متاسفانه اعتبارات لازم برای اجرای بسیاری از برنامه های ورزشی را نداریم.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگاران نیز اظهار کرد: کار مطالعاتی و نقشه برداری زمین ورزشی روستای منشاد به اتمام رسیده و در آینده نزدیک عملیات ساخت این ورزشگاه آغاز خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدارک 30 ویژه برنامه برای هفته تربیت بدنی در مهریز

تدارک 30 ویژه برنامه برای هفته تربیت بدنی در مهریز