مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 07:302021-10-18سياسي

هفته وحدت زمینه ساز بازشناسی شاخصه های وحدت میان امت های اسلامی


هفته وحدت زمینه ساز بازنگری و بازشناسی برای شاخصه های وحدت میان امت اسلامی و همچنین آسیب شناسی عناصر وعوامل وحدت شکن در میان جوامع اسلامی است.

- ایسنا/مازندران امام جمعه قائمشهرگفت:هفته وحدت زمینه ساز بازنگری و بازشناسی برای شاخصه های وحدت میان امت اسلامی و همچنین آسیب شناسی عناصر وعوامل وحدت شکن در میان جوامع اسلامی است.

علی معلمی، امام جمعه قائمشهر در گفت و گو با ایسنا در ارتباط با آسیب شناسی، تحلیل عناصر و عوامل وحدت شکن گفت: هفته وحدت زمینه ساز بازنگری و بازشناسی برای شاخصه های وحدت میان امت اسلامی و همچنین آسیب شناسی عناصر وعوامل وحدت شکن در میان جوامع اسلامی است.

وی در ادامه افزود: مسلمانان در تمام جهان باید با آگاهی از سودجویی های نظام استکبار از تفرقه اندازی میان امت های اسلامی در مواجه با توطئه هایشان هوشیار باشند.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که مسلمانان جهان دارای اشتراکات دینی بسیار فراوانی هستند، بیان کرد: مسلمانان در جوامع اسلامی با تمسک به این مسائل اساسی و مهم می توانند به ایجاد همبستگی و وحدت دست یابند؛ بنابراین یکی از شاخص ترین امور برای تحکیم وحدت در میان امت های اسلامی، توجه به نقاط مشترک در اصول دینی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته وحدت زمینه ساز بازشناسی شاخصه های وحدت میان امت های اسلامی

هفته وحدت زمینه ساز بازشناسی شاخصه های وحدت میان امت های اسلامی