مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 07:252021-10-18سياسي

وزیر دادگستری عراق وارد تهران شد


وزیر دادگستری عراق و هیات همراه بامداد امروز وارد تهران شدند و در فرودگاه امام خمینی مورد استقبال معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، عبدالستار محمد وزیر دادگستری عراق و هیات همراه بامداد امروز وارد تهران شدند و در فرودگاه امام خمینی مورد استقبال محمود عباسی معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری، فلاح مدیر کل دفتر همکاری های بین المللی و جلالیان مدیر کل مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک قرار گرفتند.

این سفر چهار روزه که در پاسخ به سفر سال گذشته رییس پیشین قوه قضاییه و وزیر وقت دادگستری کشورمان صورت می گیرد با هدف دیدار با وزیر دادگستری، مقامات عالی قوه قضاییه و بررسی راهکار های گسترش و تعمیق روابط دو جانبه حقوقی و قضایی انجام می شود.

هم افزایی دو کشور در زمینه پیگیری پرونده شهید سلیمانی و شهید ابو مهندس و زیارت بارگاه ملکوتی ثامن الحجج از دیگر اهداف این سفر می باشد.

معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری در استقبال از وزیر دادگستری عراق ابراز امیدواری کرد که این سفر موجب گسترش و تعمیق روابط دو کشور شود  و محکومان بین دو کشور مبادله گردند.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دادگستری عراق وارد تهران شد

وزیر دادگستری عراق وارد تهران شد