مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 07:252021-10-18اقتصادي

ذوب آهن اصفهان و فولاد مبارکه در مسیر افزایش همکاری و تعامل


مدیرعامل و تنی چند از دیگر مسئولین ذوب آهن اصفهان یک شنبه 25 مهرماه با حضور در شرکت فولاد مبارکه با مدیرعامل و معاونین این شرکت، در نشستی تعاملی، - به نقل از ذوب آهن اصفهان، منصور یزدی زاده مدیرعامل و تنی چند از دیگر مسئولین ذوب آهن اصفهان یک شنبه 25 مهرماه با حضور در شرکت فولاد مبارکه با مدیرعامل و معاونین این شرکت، در نشستی تعاملی، دیدار و تبادل نظر کردند.

یزدی زاده، تعامل و همکاری بین این دومجموعه بزرگ فولادساز کشور را بسیار مهم و موجب دستاوردهای چشمگیر در صنعت فولاد دانست و گفت: مدیریت این صنایع بزرگ، امر خطیری است و همه ما موظفیم با همفکری و همکاری، پتانسیل و توان این مجموعه های بزرگ را به سمت تعالی صنعت و اقتصاد کشور رهنمون کنیم.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان، جهت ارائه ایده های جدید و همچنین کارشناسی فنی و اقتصادی مسائل و موضوعات فی مابین که می تواند منجر به نتایج ارزشمند شود، پیشنهاد داد که کمیته مشترکی تشکیل گردد تا طرح های تعاملی و مشارکتی قبل از اجرا در ابعاد مختلف بررسی گردد.

یزدی زاده با اشاره به منافع مشترک این دو صنعت مهم کشور، گفت: آنها مرجع صنایع فولادی کشور هستند و می توانند در حوزه های مختلف از یکدیگر پشتیبانی کنند که حفظ منافع کل صنعت فولاد کشور را در پی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذوب آهن اصفهان و فولاد مبارکه در مسیر افزایش همکاری و تعامل

ذوب آهن اصفهان و فولاد مبارکه در مسیر افزایش همکاری و تعامل