مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 07:252021-10-18سياسي

راوی بودن یک زن در مستند سحر برای من ارزشمند بود


علیرضا دلخوش، مدیرکل دیپلماسی عمومی وزارت خارجه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در رابطه با اکران مستند سحر، اظهار کرد: مستند فاخری که امروز اکران شد نشان دهنده ریشه ها یا مقدمات ناراضی تراشی های علیه جریان مقاومت اسلامی بود که در پی یافتن علل و .

- مدیرکل دیپلماسی عمومی وزارت خارجه گفت: یکی از ویژگی هایی که در این مستند مشاهده کردم این بود که راوی از جنس مردم است یعنی راوی روی سکوی رسانه ای نایستاده و به مردمی که پایین استادند اشاره کند بلکه از جنس همان مردمی بود.

علیرضا دلخوش، مدیرکل دیپلماسی عمومی وزارت خارجه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در رابطه با اکران مستند سحر، اظهار کرد: مستند فاخری که امروز اکران شد نشان دهنده ریشه ها یا مقدمات ناراضی تراشی های علیه جریان مقاومت اسلامی بود که در پی یافتن علل و منتقل کردن آن به بیننده خود است.

وی ادامه داد: امیدوار هستیم که از این دست برنامه های روشنگری ادامه داشته باشد تا جوانان و قشر تحصیل کرده بیشتر با مفهوم مقاومت اسلامی و جریان های مقابل آن به صورت هوشمندانه و زیرکانه که درصدد ایجاد فاصله بین جریان مقاومت و و عموم جامعه دانشگاهی و علمی هستند را هویدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راوی بودن یک زن در مستند سحر برای من ارزشمند بود

راوی بودن یک زن در مستند سحر برای من ارزشمند بود