مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 07:152021-10-18پزشكي

تجویزهای مجازی و راهی که برای درمان سخت تر می شود


این روزها فضای مجازی پر شده از تحویزهای مختلفی که توسط افرادی که گاه حتی تحصیلات آکادمیک هم ندارند، منتشر می وند و مردمی که به علت مستاصل شدن به این سایت ها پناه می آورند و آنچه نباید بشود، - می شود.

صفحات اینترنتی را ورق می زنم؛ می گردم و می گردم؛ صفحات مختلف با نام های مختلف و جذب کننده که هر کدام تزی در مورد امور پزشکی و درمان ها دارند.

یکی از رژیم های گیاهی می گود و دیگری داروهای لاغری معرفی می کند و آن دیگری ورزش هایی که معتقد است در چند روز اندامتان را متناسب می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، توصیه های مختلف طب سنتی ایرانی نیز که جای خود را در بین صفحات مختلف دارد؛ عکس نوشته هایی که معلوم نیست علمی است یا خیر و گاهی حتی متوجه اعتبار یا عدم اعتبار آن نمی شوی و چه بد است این هجوم بی رحمانه مطالب تردیدآمیز آن هم در مورد سلامتی؛ مهم ترین هدیه خداوندی.

طب سنتی ایرانی یا پزشکی سنتی ایران، یکی از قدیمی ترین اشکال طب سنتی و گونه ای از پزشکی جایگزین است که بر اساس اخلاط چهارگانه است.

برخی از محققان بر این باورند که تلاش ها برای احیای طب سنتی ایران در سال های اخیر دو نگرش اصلی را شکل داده که شامل؛ پزشکی مبتنی بر شواهد و کلاهبرداری است.

در حالی که بسیاری از دانشگاهیان از اندازه گیری های علمی مبتنی بر شواهد استفاده می کنند، اما همچنان یک جریان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجویزهای مجازی و راهی که برای درمان سخت تر می شود

تجویزهای مجازی و راهی که برای درمان سخت تر می شود