مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 07:102021-10-18اقتصادي

تمنای آب در بولی/ بی تدبیری صدای اهالی این منطقه را درآورده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، استان ایلام از جمله مناطق کم آب کشور است که هر سال در فصل تابستان با کمبود و قطعی آب مواجه بوده و این مشکل در مناطق روستایی و شهری استان دیده می شود.

  سال هاست نجوایشان شنیده می شود اما گوش شنوایی نیست که مطالبات و خواسته هایشان را محقق کند، کودکان بولی خودشان را در لابه لای قول و وعده های پوچ مسوولین حبس کرده اند، آنها فقط می خواهند مشکلاتشان حل شود.

در گذشته نیز گزارش های متعددی در خصوص کم آبی در روستاها و شهرستان های استان توسط خبرنگاران فارس منتشر شد که حکایت از گله مندی ساکنان این استان از روند رسیدگی مسوولین برای رفع مشکلات دارد.

به گفته کارشناسان از علل کم آبی در استان می توان به کمبود بارش ها در چند سال اخیر، شیوع ویروس کرونا، افزایش جمعیت و مواردی از این قبیل اشاره کرد که به تبع معایبی از جمله به خطر انداختن حیات جانداران، حمله ی ملخ ها به مراتع، آسیب به محصولات کشاورزی و.

را به دنبال خواهد داشت.

مسوولین بی تدبیر صدایمان را نمی شنوند فاطمه یکی از اهالی روستای بولی در گفت وگو با فارس گفت: در روزهایی که با کرونا مواجه هستیم، تامین آب هم به دغدغه شهروندان افزوده شده است؛ ما خسته شده ایم از بس فریاد کشیدیم؛ مشکل اصلی بی تدبیری مسوولین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمنای آب در بولی/ بی تدبیری صدای اهالی این منطقه را درآورده است

تمنای آب در بولی/ بی تدبیری صدای اهالی این منطقه را درآورده است