مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 07:102021-10-18اقتصادي

توزیع آشفته مرغ در بازار یزد/ قاچاق مرغ با خودروی سواری


در شرایطی که همواره مسئولین جهاد کشاورزی استان یزد از تولید مرغ بیش از نیاز استان خبر می دهند اما وضعیت بازار گویای توزیع نامناسب و نارضایتی شهروندان از توزیع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از یزد، استان کویری یزد را بدون شک باید یکی از قطب های تولید مرغ در سطح و منطقه جنوب شرق دانست تا جایی که این استان در سال گذشته در مقایسه با سال 98 روزانه بیش از 100 تن مرغ را و روانه بازار کرده است.

امروز اما بازار مرغ در شهری که به اذعان مسئولان مازاد بر نیاز تولید و کشتار دارد به یک پدیده عجیب تبدیل شده و هرازگاهی تلاطمی در بازار عرضه مرغ ایجاد شده و مرغ به طرز شگفت انگیزی نایاب می شود.

این موضوع در حالی رخ می دهد که مدیران استان به ویژه رییس سازمان صنعت و معدن تأکید دارند که عرضه مرغ در استان بیش از تقاضا است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد اما با همه این اوصاف، کمبود جدی مرغ در سفره های مردم احساس شده و تامین مرغ با قیمت های متفاوت میسر است.

آشفتگی بازار مرغ این روزها به حدی داغ شده که استاندار یزد با یک تیم رسانه ای شبانه به کشتارگاه طیور رفت تا از نزدیک فرآیند عرضه را ارزیابی و میزان عرضه را بررسی کند اما اینگونه که پیداست نسخه مسئولان برای بازار مرغ چیزی جز آشفتگی بیشتر را همراه ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع آشفته مرغ در بازار یزد/ قاچاق مرغ با خودروی سواری

توزیع آشفته مرغ در بازار یزد/ قاچاق مرغ با خودروی سواری