مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 07:052021-10-18اجتماعي

کاهش 8 الی 10 درجه ای دمای هوای آذربایجان شرقی تا اواخر هفته جاری


رییس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی از کاهش هشت الی 10 درجه ای دمای هوای استان تا اواخر هفته جاری خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی از کاهش هشت الی 10 درجه ای دمای هوای استان تا اواخر هفته جاری خبر داد.

محمد امیدفر در گفت وگو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت آب و هوای استان اظهار کرد: از روز دوشنبه تا اوایل روز جمعه، سامانه ی ناپایداری به منطقه نفوذ خواهد کرد که موجب کاهش محسوس دما و وزش باد، گاهی تا نسبتا شدید خواهد شد.

وی ادامه داد: در برخی نواحی به ویژه منطقه ی ارسباران بارش باران نیز پیش بینی می شود که با توجه به کاهش دما انتظار می رود، اولین برف پاییزی در ارتفاعات استان مشاهده شود.

وی افزود: از روز جمعه به تدریج با تضعیف سامانه ی فعلی، دمای هوا به طور نسبی افزایش خواهد یافت.

امیدفر در خصوص دمای تبریز طی 24 ساعت گذشته خاطرنشان کرد: طی 24 ساعت گذشته، بیشینه و کمینه دمای هوای تبریز به ترتیب 25 و هفت درجه بود که دمای فعلی آن نیز 12 درجه ی سانتیگراد است.

وی در پایان در رابطه با خنک ترین و گرم ترین شهر استان بیان کرد: سراب با دمای دو درجه بالای صفر، خنک ترین و میانه و ملکان با دمای 29 درجه بالای صفر، گرم ترین شهرهای استان گزارش شده ‍اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 8 الی 10 درجه ای دمای هوای آذربایجان شرقی تا اواخر هفته جاری

کاهش 8 الی 10 درجه ای دمای هوای آذربایجان شرقی تا اواخر هفته جاری