مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 06:552021-10-18اجتماعي

بارش باران و احتمال بارش برف در برخی مناطق کشور


رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ضمن اشاره به بارش پراکنده در برخی استان ها، از وزش باد شدید و کاهش دما در شمال غرب و احتمال بارش برف در ارتقاعات استان های شمالی کشور خبر داد.

- رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ضمن اشاره به بارش پراکنده در برخی استان ها، از وزش باد شدید و کاهش دما در شمال غرب و احتمال بارش برف در ارتقاعات استان های شمالی کشور خبر داد.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: امروز و فردا (26 و 27 مهر) با گذر متناوب امواج کم دامنه ترازهای میانی جو از نوار شمالی کشور در برخی مناطق سواحل شمالی، اردبیل و شمال استان های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی بارش پراکنده، وزش باد و کاهش نسبی دما انتظار می رود همچنین طی این مدت وزش باد و کاهش دما در شمال غرب قابل توجه است.

وی ادامه داد: چهارشنبه (28 مهر) با نفوذ جریانات شمالی به سواحل دریای خزر در استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی ابرناکی و بارش باران گاهی وزش باد شدید پیش بینی می شود و در ارتفاعات بارش برف دور از انتظار نیست.

رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ضمن اشاره به فعالیت سامانه بارشی در نوار شمالی کشور طی پنجشنبه (29 مهر) خاطرنشان کرد: شدت با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش باران و احتمال بارش برف در برخی مناطق کشور

بارش باران و احتمال بارش برف در برخی مناطق کشور