مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 06:502021-10-18ورزشي

آعاز المپیاد مهارت طلا و جواهر کشور در زاهدان


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان گفت: نخستین المپیاد آزاد مهارت در رشته طلا و جواهر با حضور نمایندگانی از 27 استان کشور، به میزبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان در زاهدان آغاز شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان گفت: نخستین المپیاد آزاد مهارت در رشته طلا و جواهر با حضور نمایندگانی از 27 استان کشور، به میزبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان در زاهدان آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- خداداد اولیایی در این باره افزود: 6 کارشناس از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، سه داور با تجربه داوری در مسابقات بین المللی کازان روسیه، یک کارشناس مسوول و سه نفر ناظر در این مسابقات حضور دارند.

وی بیان کرد: مرحله کشوری نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت رشته جواهرسازی برای اولین بار با رقابت 31 استان و با حضور داوران ممتاز کشوری و اتحادیه طلا و جواهر سیستان و بلوچستان از امروز دوشنبه تا 28مهرماه در زاهدان آغاز بکار کرد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان همچنین در خصوص برنامه های جانبی این المپیاد نیز گفت: همزمان با این المپیاد نمایشگاهی از دستاوردهای طلا و جواهر سیستان و بلوچستان، نمایشگاهی از صنایع غذایی و دستاوردهای مهارتی و صنایع دستی استان و موسیقی محلی و ورکشاپ های ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آعاز المپیاد مهارت طلا و جواهر کشور در زاهدان

آعاز المپیاد مهارت طلا و جواهر کشور در زاهدان