مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 06:502021-10-18سياسي

«روحانی» باید درباره اخلال در نظام ارزی توضیح دهد/ با ریشه های فساد برخورد شود


سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: در دولت روحانی منابع ارزی کشور به تاراج رفت که رییس جمهور سابق باید در این باره توضیح دهد.

- با اشاره به محکومیت مدیران ارزی دولت سابق چون ولی الله سیف و احمد عراقچی، اظهار داشت: با سوء تدبیر و البته با برنامه ریزی این افراد، چند ده میلیارد دلار از منابع کشور و همچنین چند ده تن طلا به حراج رفت.

وی بیان کرد: البته عبدالناصر همتی هم در جایی گفته بود که در دوره وی بیش از 18 میلیارد دلار ارز دولتی و 60 تن طلا توزیع شد که اثربخش نبود، عملا به تاراج رفت و سرمایه کشور به باد رفت.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای مبارزه با فساد باید با ریشه های اصلی فساد برخورد شود، تصریح کرد: کسانی که تصمیمات اصلی را در این زمینه اتخاذ کردند و باعث شدند منابع ارزی کشور به تاراج برود، باید پاسخگوی تصمیم اشتباه خودشان باشند.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برخی از دولتمردان روحانی که در این زمینه اشتباهاتی را مرتکب شدند، گفته اند که تصمیم اصلی را حسن روحانی می گرفت و بنابراین وی باید در این باره توضیح دهد که توضیحاتش قطعاً بسیار مهم است.

شریعتی تاکید کرد: اعدادی که در حکم این افراد آماده است، کل ماجرای اخلال در نظام اقتصادی و ارزی کشور نیست و باید با همه افراد دیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«روحانی» باید درباره اخلال در نظام ارزی توضیح دهد/ با ریشه های فساد برخورد شود

«روحانی» باید درباره اخلال در نظام ارزی توضیح دهد/ با ریشه های فساد برخورد شود