مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 06:452021-10-18اقتصادي

استاندار سمنان: اجازه تعطیلی هیچ واحد تولیدی را نخواهم داد


تا زمانی که در استان سمنان هستم، اجازه نخواهم داد، هیچ واحد تولیدی تعطیل شود و تعداد واحدهای راکد و تملیکی افزایش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی صبح امروز در دیدار با فعالان حوزه اقتصادی استان سمنان اظهار کرد: سیاست دولت و شخص ریاست جمهوری، گره گشایی از مشکلات مردم و همچنین فعالان بخش اقتصادی و صنعت است و ما نیز در استان بر همین مهم تأکید کرده و در جهت تحقق آن گام برمی داریم.

وی با بیان اینکه بیش از چهار هزار واحد اقتصادی در استان سمنان فعالیت دارند، افزود: سرمایه گذار امروز فرش قرمز نیاز ندارد، باید تلاش کنیم در حوزه واحدهای اقتصادی، واحدهای مشکل دار را شناسایی کرده و کمک کنیم و واحدهای فعال و شاخص را تقدیر کنیم.

استاندار سمنان با تأکید بر این مهم که به صورت شبانه روزی در کنار بخش اقتصادی و تولید استان سمنان خواهم بود، بیان کرد: اولویت اصلی امروز ما در استان، حفظ وضع موجود در اقتصاد و اشتغال، افزایش ظرفیت تولید، بازگرداندن واحدهای راکد و در تملک بانک و نهایتاً استقبال از سرمایه گذاران جدید خواهد بود.

هاشمی با بیان اینکه به دنبال گره گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در استان سمنان هستیم، خاطرنشان کرد: تا زمانی که در استان سمنان هستم، اجازه نخواهم داد، هیچ واحد تولیدی تعطیل شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار سمنان: اجازه تعطیلی هیچ واحد تولیدی را نخواهم داد

استاندار سمنان: اجازه تعطیلی هیچ واحد تولیدی را نخواهم داد