مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 06:452021-10-18سياسي

رییس بانک مرکزی: کشور از منابع ارزی کافی برخوردار است


سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: طبق اظهارات امروز رییس بانک مرکزی، کشور از منابع ارزی کافی برخوردار است و کمبودی در این زمینه نداریم.

- غلامرضا مرحبا در گفتگو با مهر در تشریح نشست امروز کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از حضور رییس بانک مرکزی در کمیسیون متبوع خود خبر داد و گفت: نمایندگان در این جلسه به بیان نظرات و سؤالات خود پرداخته و سپس صالح آبادی نیز توضیحاتی ارائه کرد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در جلسه امروز موضوعاتی نظیر ساماندهی نظام بانکی و شرایط مدیریتی نظام بانکی، ارز و منابع ارزی کشور مطرح شد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به گفته رییس بانک مرکزی، کشور از منابع ارزی کافی برخوردار بوده و در این خصوص هیچ کمبود و مشکلی وجود ندارد و با تخصیص بهینه و مدیریت صحیح می توان از منابع ارزی بدون ایجاد مشکل برای کشور استفاده کرد.

وی بیان کرد: موضوع دیگری که رییس بانک مرکزی برای اولین بار مطرح کرد، راه اندازی رمزارز ملی بر پایه ریال بود که در صورت تحقق، کشورمان جزو محدود کشورهایی خواهد بود که رمز ارزی با پشتوانه پول ملی خودش دارد.

مرحبا اظهار کرد: در این خصوص رییس کمیسیون اقتصادی نیز تأکید کرد گزارشی در خصوص ماده 45 آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی توسط کمیسیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس بانک مرکزی: کشور از منابع ارزی کافی برخوردار است

رییس بانک مرکزی: کشور از منابع ارزی کافی برخوردار است