مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 06:402021-10-18اقتصادي

165 مشترک جدید به بخش خانگی برق بدره اضافه شد


مدیر شرکت توزیع نیروی برق شهرستان بدره گفت: در مدت یک سال 165 مشترک جدید به بخش مشترکین خانکی اضافه شده است و تعداد مشترکین خانگی در شهرستان را به 5724 رسانده است.

- ایسنا/ایلام مدیر شرکت توزیع نیروی برق شهرستان بدره گفت: در مدت یک سال 165 مشترک جدید به بخش مشترکین خانکی اضافه شده است و تعداد مشترکین خانگی در شهرستان را به 5724 رسانده است.

سلیمان صفری در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در شش ماهه امسال به دلیل کمبود تولید با قطعی های مکرر برق روبرو بوده ایم، اظهار کرد: با افزایش دمای هوا از اردیبهشت امسال و افزایش مصرف برق توسط مشترکین شرکت شاهد این بودیم که ترانس ها به بیشترین میزان بارگیری خود رسیدند و به عبارتی فولبار یا در آستانه فولباری قرار می گرفت که منجر به قطع کلید کل می گردد.

مدیر شرکت توزیع نیروی برق شهرستان بدره یکی از اقدامات همکاران را مکاتبه با مرغداری ها و نانوایی ها عنوان کرد و گفت: این مکاتبات با واحدهایی صورت گرفت که فاقد مولد برق اضطراری بودند که در صورت قطع برق مشکلات زیادی به وجود می آمد.

وی با بیان اینکه در زمان پیک مصرف در روستاهای انتهای فیدر مشکل ضعف ولتاژ به وجود آمد، افزود: در تمام ایام سال خواستار صرفه جویی در مصرف برق و گاز هستیم و در فصل سرما باید به صرفه جویی در مصرف گاز هم توجه داشته باشیم زیرا در صو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

165 مشترک جدید به بخش خانگی برق بدره اضافه شد

165 مشترک جدید به بخش خانگی برق بدره اضافه شد