مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 06:402021-10-18اجتماعي

راه اندازی پارلمان مشورتی اولیای دانش آموزان استثنایی در کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیدجواد حسینی در نشستی به مناسبت هفته پیوند اولیاء و مربیان ضمن رونمایی از بسته تحولی آموزش، پرورش و توان بخشی خانواده محور آموزش وپرورش استثنایی گفت: - حسینی با بیان اینکه کرونا فرصت نزدیکی خانواده به نظام تعلیم وتربیت را مهیا کرد، گفت: با نگاه تأثیر مستقیم خانواده ها بر تعلیم وتربیت فرزندان و مشارکت خانواده ها در امر تعلیم وتربیت بسته تحولی آموزش، پرورش و توان بخشی خانواده محور با هفت برنامه در آموزش و پرورش استثنایی تدوین و اجرایی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیدجواد حسینی در نشستی به مناسبت هفته پیوند اولیاء و مربیان ضمن رونمایی از بسته تحولی آموزش، پرورش و توان بخشی خانواده محور آموزش وپرورش استثنایی گفت: خانواده جزء ذاتی جدایی ناپذیر از آموزش وپرورش است.

وی افزود: بین نهاد های اجتماعی، اولین نهادی که زندگی بشر در آن شکل می گیرد خانواده است و خانواده عمومی ترین و پایدارترین نهاد است و بالاصله در فعالیت های اجتماعی نقش ایفا می کند.

حسینی با بیان اینکه خانواده نهادی است که هیچ جانشینی ندارد و مطالعات همه اندیشمندان نشان می دهد خانواده بیشترین نقش را شکل دهی به شخصیت انسان ها و جامعه دارد، گفت: مهم ترین دوره شکل گیری شخصیت انسان ها، دوران کودکی است و غی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی پارلمان مشورتی اولیای دانش آموزان استثنایی در کشور

راه اندازی پارلمان مشورتی اولیای دانش آموزان استثنایی در کشور