مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 06:352021-10-18اقتصادي

آغاز ثبت نام سی و سومین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید یزد


سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد از آغاز ثبت نام کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه استان در سی و سومین جشنواره امتنان خبر داد.

- ایسنا/یزد سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد از آغاز ثبت نام کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه استان در سی و سومین جشنواره امتنان خبر داد.

عماد تشکری ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: این اداره کل همانند سال های گذشته، امسال نیز قصد دارد جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان یزد را برگزار کند.

سرپرست این اداره کل خاطرنشان کرد: زمان ثبت نام کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه در پورتال جشنواره امتنان به نشانی http://emtenan.

mcls.

gov.

ir از سه شنبه 27 مهرماه ماه آغاز و تا چهارشنبه 26 آبان ماه به مدت یک ماه ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، تشکری با اشاره به این که از هر سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی یک کارگر و یک گروه کار جمعاً سه کارگر و سه گروه کار به عنوان منتخب استانی انتخاب می شوند، گفت: یک واحد نمونه صرفنظر از بخش اقتصادی نیز به عنوان واحد نمونه برتر استانی انتخاب خواهد شد که ضمن تقدیر از برگزیده شدگان استانی، پرونده ها جهت رقابت در سطح ملی به مرکز ارسال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام سی و سومین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید یزد

آغاز ثبت نام سی و سومین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید یزد