مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 06:302021-10-18سياسي

خضریان: برگ سبز خودرو حکم سند رسمی دارد


سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه برگ سبز خودرو حکم سند رسمی دارد و نیازی به حضور در دفاتر اسناد رسمی نیست گفت: باید هزینه های مردم را در حوزه نقل و انتقال سند خودرو کاهش دهیم که برگ سبز در حال حاضر این کار را انجام می دهد.

- سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه برگ سبز خودرو حکم سند رسمی دارد و نیازی به حضور در دفاتر اسناد رسمی نیست گفت: باید هزینه های مردم را در حوزه نقل و انتقال سند خودرو کاهش دهیم که برگ سبز در حال حاضر این کار را انجام می دهد.

البته نیروی انتظامی هم باید فرایند فک پلاک را برای مردم تسهیل کند تا مشکلات در آن قسمت نیز کمتر شود.

علی خضریان در گفت و گو با ایسنا در واکنش به حواشی ایجاد شده درباره نقل و انتقال سند خودرو و بلاتکلیفی مردم در این رابطه، گفت: بر اساس نامه کمیسیون اصل 90، دادستان نظر رسمی دستگاه قضایی را اعلام کرده که طبق آن برگ سبز خودرو حکم سند رسمی را دارد و نیازی به حضور در دفاتر اسناد رسمی نیست.

وی افزود: در بحث برگ سبز خودرو با وجود اینکه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی شناسنامه مالکیت خودرو را صادر می کند و درباره شبهه های مطرح شده نیز نظر دادستان و رای دیوان عدالت اداری صریحا اعلام شده اما جای تعجب دارد چرا برخی ها همچنان می خواهند در رابطه با این موضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خضریان: برگ سبز خودرو حکم سند رسمی دارد

خضریان: برگ سبز خودرو حکم سند رسمی دارد