مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 06:252021-10-18اقتصادي

گره گشایی از مشکلات اقتصادی و صنعت سمنان در اولویت است


گره گشایی از مشکلات موجود در بخش اقتصادی، صنعت و تولید استان و تقویت این مهم، از اولویت های اصلی ما در سیاست کاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی صبح امروز در دیدار با فعالان حوزه اقتصادی استان سمنان، گفت:سیاست دولت و شخص ریاست محترم جمهوری، گره گشایی از مشکلات مردم و همچنین فعالان بخش اقتصادی و صنعت است و ما نیز در استان بر همین مهم تاکید نموده و در جهت تحقق آن گام برمی داریم.

وی با بیان اینکه بیش از 4 هزار واحد اقتصادی در استان فعالیت دارند، افزود: سرمایه گذار امروز فرش قرمز نیاز ندارد، باید تلاش کنیم در حوزه واحد های اقتصادی، واحدهای مشکل دار را شناسایی کرده و کمک کنیم و واحدهای فعال و شاخص را تقدیر نماییم.

هاشمی با تاکید بر این مهم که به صورت شبانه روزی در کنار بخش اقتصادی و تولید استان خواهم بود، اذعان داشت: اولویت اصلی امروز ما در استان، حفظ وضعیت موجود در اقتصاد و اشتغال، افزایش ظرفیت تولید، بازگرداندن واحد های راکد و در تملک بانک و نهایتا استقبال از سرمایه گذاران جدید خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در این دیدار با بیان اینکه به دنبال گره گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در استان هستیم، خاطر نشان کرد: تا زمانی که در استان سمنان هستم، اجازه نخواهم داد هیچ واحد تولیدی تع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گره گشایی از مشکلات اقتصادی و صنعت سمنان در اولویت است

گره گشایی از مشکلات اقتصادی و صنعت سمنان در اولویت است